نیاز به همکاری
امروز:                      
KOREAN DRAMA & GROUPS  
MY LOVE IS...  
مكث تمپ | طراح بهترين قالب هاي رايگان وبلاگ و وبسايت

نیاز به همکاری

بازديد: مرتبه موضوع : <-PostCategory->

 سلام دوستان و همکاران گلم من خیلی احتیاج به یک زیرنویس کننده کره ای به فارسی نیاز دارم جون مادرتون اگه می شناسید معرفی کنید.خیلی احتیاج دارم اگه داشتید تو این پست بهم بگین دوستای عزیزم می خواستم یه عکس تصادفی واسه این پست بزارم لی مین هو جونم رو انتخاب کردم.

 



نظرات شما عزیزان:

kiti
ساعت14:45---5 دی 1391
salam

vebe bahali dari

lezat bordamپاسخ:eival ke oomadi doote khoobam khoshhal shodam


sara
ساعت20:19---29 آذر 1391
سلام سارام....یه خبر بد:سایت ما دوباره فیلی شد!!!ولی ما بازم به کار مون ادامه میدیم....اومدم تا ادرس جدیدمون رو واست بزارم...اگه خواستی لینکمون کن و بعد به ما هم خبر بده..مرسی[چشمک]
پاسخ:e azizam narahat shodam linket kardim


Dorsa
ساعت23:48---18 آذر 1391
are azizam ghabool daram vali bishtaraz 2 ta post roozi gozashtan kheyli vaght mibare khodayish

emailamam barat gozashtam
پاسخ:azizam khodet bayad name karbari va ramz ro behem begi ta vasat besazam mitooni tooye nazarate khosoosi vasam benvisi to male man nemiad tooye peyghami ke miad type kon


Dorsa
ساعت21:18---18 آذر 1391
پاسخ:azizam oon name karbari va pass ro too nazarate khosoosi ersal kon badesham alan sait haye dg mofti nevisande migiran
پاسخ:azizam man out lookam kharabe emaileto vasam ersal kon


Dorsa
ساعت15:37---18 آذر 1391
paniz jan man dar soorati nevisande misham k hooghooghe sare jash bashe goftamam hazeram bishtaraz 2 ta post roozi bezaram
پاسخ:azizam man gofte boodam ke baraye zirnevis hoghoogh midam amma age bishtar az do ta post haye khoob bezari behet haftegi 1000 tooman sharj midam


Dorsa
ساعت19:15---17 آذر 1391
fek konam eshtebah fahmidi manzooramo manzooram in bood k behem begi chanta post bayad har rooz bezaram
پاسخ:be nazare n=man bayad 2ta bezari amma bazi rooza mitooni 1 bezari amma harvaght khasti begoo ta barat besazam name karbari va ramz ro khosoosi behem begoo lotfan har vaght dg nemitooni post bezari behem khabar bede


Dorsa
ساعت21:12---16 آذر 1391
salam azizam rastesh man balad nistam korei vagarna khoshhal mishodam komaket konam vali age bekhay mitooonam nevisande sham albate ba hamin hooghooghi k gofti age are lotfan behem khabar bede o tedade postaram k too rooz bayad bezaram moshakhas kon mrcپاسخ:azizam mikhay khodam dg posta ro mizaram chera zahmat mikeshi??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! age mikhastam ham posta ro brdam ham hame chi ke dg nevisande be che dardi mikhore????? baad ham hoghoogh vase zir nevise na nevisandegi

sara
ساعت10:26---2 آذر 1391
سلام عزیز خوبی؟



من سارا هستم مدیر فن کلاب t-araworld ...همانطور که می دونی فن کلاب ما فیلی شده اما جلوی کار کردن دوباره ی مارو نمیگیره...می خواستم از ادرس جدیدمون با خبرت کنم و بگم که لطفا ما رو لینک کن و لوگومون رو هم توی وبت بزار و بعد به ما هم خبر بده تا لینکت کنیم و لوگوت رو هم بزاریم....این کار رو که کردی توی پست ثابت نظر بزار گلم...

این فن کلاب مثل فن کلاب قبلی اپدیت میشه و ممکنه بهترم باشه پس هر روز سر بزن



(این پیغام به تمامی دوستان فرستاده می شود)[نیشخند][گل][چشمک][نیشخند]
پاسخ:hatman miam azizam


فاطمه
ساعت18:49---28 آبان 1391
خوب من خیلی ازوب ها رومی شناسم که زیرنویس می ذارن ولی فکرنکنم اونا بتونن تو وب شما زیرنویس بذارن خودمم همون طور که گفتم وقت ندارم اما اگه کسی رو پیدا کردم بهت می گم

گفته بودی هفته ای 2تومن بهش کارت شارژمی دی؟

خوب خودم که نیازبه کارت شارژندارم چون گوشیم دائمیه وهمین طور وقتشو هم ندارم وگر نه بدون کارت شارژواین حرف ها حتما تووبت زیرنویس می ذاشتم ولی اگه این جوری باشه که هفته ای 2تومن بهش کارت شارژمی دی خوب شاید بتونم پیدا کنم
پاسخ:hatman har ki ro peida kardi begoo


فاطمه
ساعت16:50---28 آبان 1391
سلام عزیزم مرسی سرزدی ماروخوش حال کردی بازم سربزن خوش حال می شیم فقط نظرخصوصی نده

ببخشید عزیزمن نمی تونم برای شما زیرنویس بذارم چون هم وقتشو ندارم هم اون قدرحجم ندارم که بشه اپلود کنم

کلی اززیرنویس های خودم مونده که اپلود نکردم

متاسفمپاسخ:khahesh mikonam man faghat porsidam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ: جمعه 12 آبان 1398برچسب:,


 
PANIZ
21:51
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نیاز به همکاری می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراحي شده توسط : مكث تمپ
مکث تمپ | قالب های رایگان وبلاگ | قالب های بلاگفا | قالب های میهن بلاگ | قالب های پرشین بلاگ | قالب های بلاگ اسکای | قالب های دیتالایف | پوسته های وردپرس | ام گرافيك | M Graphic | تك پي اس دي